Acasă Social Festivalul brazilor 2024. Inițiativa ambitioasă a „Salvați Copiii”

Festivalul brazilor 2024. Inițiativa ambitioasă a „Salvați Copiii”

0
Festivalul brazilor 2024. Inițiativa ambitioasă a „Salvați Copiii”
FOTO Salvati Copiii

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuți și donați de către designeri și artiști recunoscuți din
România au fost licitați cu sume cuprinse între 25.000 și 123.000 de euro, de companiile care au decis că
responsabilitatea socială este esențială. În total, suma strânsă a fost de 1.000.000 de euro din licitația brazilor,
vânzarea biletelor de tombolă și sponsorizări.
Evenimentul s-a bucurat de prezența domnului Alexandru Rafila, Ministrul Sănătății și a doamnei
Baciuna Diana-Ștefana, secretar de stat în Ministerul Culturii. 
Cei mai râvniți brazi licitați au fost: Apărătoarea Viselor, creat de Doina Levintza, Cheers, creat de
Omid Ghannadi & Le Store și Magia Crăciunului: Jobenul Fermecat, creat de Salvați Copiii, cu sprijinul
Ștefaniei Mircea, care au fost licitati cu peste 100.000 euro fiecare.
Gazdele serii au fost Andreea Raicu și Marius Pancu, cu sprijinul lui Omid Ghannadi, care au transformat seara
într-un spectacol al binelui.

„Solidaritatea umană are un impact puternic și poate schimba cu adevărat vieți. Se pare că această
seară a fost un exemplu perfect al modului în care un efort colectiv poate transforma realități, mai ales
atunci când fiecare dintre noi își aduce contribuția cu pricepere și dăruire. Când ne oferim talentul și
resursele pentru a ajuta copiii defavorizați, putem crea schimbări semnificative, iar rezultatele nu
întârzie să apară. Fiecare gest de solidaritate poate face o diferență enormă în viețile celor care au cea
mai mare nevoie.”, a declarat Doina Levintza.

„A fost un mare privilegiu să iau parte la acest uriaș atelier de bine, iar bradul pe care l-am creat
exprimă, de fapt, puterea pe care trebuie să o aibă speranța că binele nu trece neobservat și chiar
schimbă vieți. Atunci când devii parte din bine, nu doar că poți contribui la îmbunătățirea vieții copiilor
care au atâta nevoie, dar și viața ta, viețile noastre se schimbă în bine. Sunt onorat și mă înclin în fața
generozității” a spus Omid Ghannadi, designerul care a creat unul dintre cei mai râvniți brazi.

De-a lungul celor 23 de ediții anterioare au fost colectate fonduri în valoare de peste nouă milioane de
euro și 257.127 de copii din medii sociale vulnerabile au primit ajutor pentru integrarea socio-
educațională.

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuți și donați de către designeri și artiști recunoscuți din
România au fost licitați cu sume cuprinse între 25.000 și 123.000 de euro, de companiile care au decis că
responsabilitatea socială este esențială. În total, suma strânsă a fost de 1.000.000 de euro din licitația brazilor,
vânzarea biletelor de tombolă și sponsorizări.
Evenimentul s-a bucurat de prezența domnului Alexandru Rafila, Ministrul Sănătății și a doamnei
Baciuna Diana-Ștefana, secretar de stat în Ministerul Culturii. 
Cei mai râvniți brazi licitați au fost: Apărătoarea Viselor, creat de Doina Levintza, Cheers, creat de
Omid Ghannadi & Le Store și Magia Crăciunului: Jobenul Fermecat, creat de Salvați Copiii, cu sprijinul
Ștefaniei Mircea, care au fost licitati cu peste 100.000 euro fiecare.
Gazdele serii au fost Andreea Raicu și Marius Pancu, cu sprijinul lui Omid Ghannadi, care au transformat seara
într-un spectacol al binelui.
„Solidaritatea umană are un impact puternic și poate schimba cu adevărat vieți. Se pare că această
seară a fost un exemplu perfect al modului în care un efort colectiv poate transforma realități, mai ales
atunci când fiecare dintre noi își aduce contribuția cu pricepere și dăruire. Când ne oferim talentul și
resursele pentru a ajuta copiii defavorizați, putem crea schimbări semnificative, iar rezultatele nu
întârzie să apară. Fiecare gest de solidaritate poate face o diferență enormă în viețile celor care au cea
mai mare nevoie.”, a declarat Doina Levintza.

„A fost un mare privilegiu să iau parte la acest uriaș atelier de bine, iar bradul pe care l-am creat
exprimă, de fapt, puterea pe care trebuie să o aibă speranța că binele nu trece neobservat și chiar
schimbă vieți. Atunci când devii parte din bine, nu doar că poți contribui la îmbunătățirea vieții copiilor
care au atâta nevoie, dar și viața ta, viețile noastre se schimbă în bine. Sunt onorat și mă înclin în fața
generozității” a spus Omid Ghannadi, designerul care a creat unul dintre cei mai râvniți brazi.

De-a lungul celor 23 de ediții anterioare au fost colectate fonduri în valoare de peste nouă milioane de
euro și 257.127 de copii din medii sociale vulnerabile au primit ajutor pentru integrarea socio-
educațională.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.